Saturday, 11 August 2012

(: kawan yang tak pernah jumpa x semestinya tak rapat kan ? :)



Hello :)
Dulu aku ni aktif bermain salah satu laman sosial yang bernama MOKO , tapi sekarang dah tidak .. dekat sana aku mengenali ramai jugak rakan yang baik dengan aku... dia orang sering kali membuatkan aku tertawa dengan telatah dan sikap mereka.... Sehingga kini kami masih lagi berkawan rapat... Tetapi dilaman sosial FACEBOOK lah.. hahahah~~ antaranya :


Qawiem ( Yim ) rakan aku dalam group HGL yg ditubuhkan oleh kita orang ni.. Gambarnya nampak jambu tapi dia bukan jambu k... haha~ Yim ni berasal dari Shah Alam dan sebaya dengan aku... Ada je kejutan yang dia selalu kenakan dekat aku.,.. geram meyh ! tapi seronok jugak.. hihih~ :)



 Ni pulak Uzair , rakan aku dari group HGL... orangnya muda setahun dari aku dan minat gila dengan k-pop dan lady gaga... Hahaha... Uzair ni berasal dari Sarawak :)


Yang ni pulak Lukman (Luke) , sebaya dengan aku dan berasal dari Johor... Orangnya memang kreatif sebab rajin edit gambar.. Jeles ni .. =='


 Yang cantik manis ni namanya Azira (Zi) dia kapten group FAMILYSIAN, memang peramah dan aku suka penggil dia Nenek Zi.. Hahaha~ Dia ni tua 3 tahun daripada aku .. Tua umur je, muka dan perangai tak ok.. Hahaah~ :) Tak ingat dia asal mana, sebab tak dapat songlap alamat dia... :P


 Yang jejaka NERD ni, hahha.. Nama dia Malak (Mal) dia ni memang suka anggap aku budak tapi tak pe sebab Mal dan Wan memang mudah buat aku tertawa dikala aku tengah sedih.. Ada je idea nak mengenakan aku.. Hahaha, Atok muka awak keluar dalam blog saya lah.. Padan muka.,. Wanted Rm 0.10.. hahah~ Dia ni tua setahun dari aku dan ahli Familysian dan berasal dari Puchong.






Akhir sekali, Zoro biru ni bernama Wan... tak tahu pulak nama penuh dia.. tak ingat.. hahah... siapa suruh taruk nama dekat fb nama lain. haha~ ahli familysian dan tua setahun dari aku.. dia dengan mal lah yg rajin buatkan aku pecah perut dengan lawak yg tah pe apa tah... tapi tak pe.. aku suka :)

itu lah kawan2 aku yg rapat sehingga kini dan tak pernah lost contact.. Tq because be my friend , guys... Sayang korang lah~~ haha.. 
P/s : maaf curi gambar korang yang comel2 ni... erm, kawan budak lelaki bukan bermaksud gatal tapi dia orang lebih memahami perangai aku yang kecoh ni berbanding budak perempuan.. correction , Zi perempuan.. tapi tak bergitu..  k bye2 semua.. Smile :) hahah~~



No comments:

Post a Comment

(: flying kiss untuk Cik Lala :)