Saturday, 11 August 2012

(: sahabatku :)

    assalamualaikum,
    semua orang tentu ada kawan baik kan ? begitu jugak aku,.. aku sayang sangat kat kawan2 aku tapi adakalanya mereka salah faham akan sayang aku kat dia orang... alahai nasib.. so aku nak cite sikit pasal kawan2 aku ni...


firstly, ni kawan aku dari sekolah rendah lagi.. nama dia Shafiqah, orang nya happy go lucky n suka shopping.. aku tabik dekat dia sebab walaupun dia dalam golongan berada tapi dia setia berkawan aku tanpa cacian lagi pon dia memang faham perangai aku walaupun adakalanya aku sendiri x faham dengan diri aku..... yang aku paling sangat sayangkan dia , dia selalu beri aku dorongan dikala aku terjatuh or tiada keyakinan.. love u Shika :)



 kedua , ni nama dia Pila... manis orangnya... sentiasa tersenyum.. dia punya perangai ok tapi adakalanya gila2 macam aku jugak.. satu yang aku suka dengan sikap dia ialah apabila aku sedih mesti aku akan tersenyum bila tengok senyuman dia... orangnya aku kenal pon dari sekolah rendah... Pila ni kadang2 serasi dengan aku dan adakala nya kita orang berlainan pendapat tapi itulah yang membuatkan hubungan persahabatan kita orang sempurna.. Sayang pila :)


p/s : kawan2 aku dah ada orang yg sayang, aku bila lagi ? hahaha :)

No comments:

Post a Comment

(: flying kiss untuk Cik Lala :)